11 Mayıs 2014 Pazar

Anneler günü...

Hayatta ki en büyük yaşam amacım,parçam...
   Hayatın belki de sunabileceği en büyük acılardan birini yaşamış,kocasını kaybedip 3 çocuğuna bakmak zorunda kalmış,yorgun ama tüm sıkıntılara göğüs gerecek kadar güçlü bir yüreğe sahip olan kadın.Tek başarısı;3 çocuğuna hem annelik hem babalık yapmak olan,bu yüzden kendi mutluluğunu,isteklerini,hayallerini ertelemek zorunda kalan,dayanan,sabreden,sadece Allah'ına sığınan,derdini bir tek O'nunla paylaşan ketum,dirayetli kadın.Kocasının her parçasını bizlerde,3 çocuğunda bulan kadın.Babamın her bir karakterinin bizlerde olduğunu ve üçümüz bir araya gelince babamı oluşturduğumuzu düşünen kadın.Çaresizlikten ağlayan,hep ağlayan,durmadan ağlayan kadın.Ara sıra sinirden kendimi kaybedip,benim de ağlattığım,kimseye yükseltemediğim sesimi zavallıca O'na yükselttiğim kadın.Mutsuzluğumun acısını çıkardığım kadın.Ne çok şey aslında ve daha pek çok şey aslında,söylenecek en güzel kelimeleri,sözleri hak edecek değerde,kırılmayı,üzülmeyi yakıştıramadığım,herşeyi evlatları için yapan,bu uğurda kendini feda eden kadın...BENİ AFFET...
    Her acı arkasında derin yaralar bırakır,ani bir şekilde babamı kaybettikten sonra bizi de bu şekilde kaybedeceğini düşünüp üstümüze daha da titremeye başladı.Küçüklüğümden hatırladığım,terli terli su içerken yakalandığım''dinleme beni dinleme,hasta olursan bakmıycam sana''sözüyle,ateşlendiğimde gözünü kırpmadan başımdan ayrılmayan,koynunda uyuduğum,güzel kokum,eşsiz ruhum.
    Küçükken gözünden sakınırdın,koşarken,oynarken düşecek de vucudum yara alacak diye endişe duyardın.Şimdi büyüdüm belki vücudum da değil ama yüreğimde,küçüklüğümde ki gibi öptüğünde geçmeyecek derin yaralarla büyüdüm.Hayatın ve insanların acımasızlığıyla,o yaraların üzerine tuz basa basa iyileştirmeyi öğrenerek büyüdüm.
     Bu dünyaya bir melek olarak gönderildiğini ve bu dünyaya hep fazla geldiğini düşündüm,imkanım olsa saraylarda değil,pamukların içine sarıp öyle bakmayı istediğim,belki de benim bile hiç mutlu edemediğim,herşeyin en güzeline layık olan,kocasının yarım bıraktığı hayatı tamamlamaya çalışan,en yakınlarından darbe almış ama yine de kimseye kin duymamış,kötülük nedir bilmeyen,güzel yüzlü,güzel yürekli ANAM,doğum günüm,14 şubatım,11 mayısım,mutluluğum,hüznüm,umutlarım,hayatım,amacım,herşeyim canım ANAM.Bugünün kutlu olsun,her günün güzel olsun,hep yüzün gülsün,hep mutlu ve yanımızda kalman dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder